Friday, February 27, 2009

Salam Ukhwah Fillah

Salam...

Hari ini ana teringat semua sahabat-sahabat ana,rindu rasa kat antunna...

dulu kami masa zaman sekolah ada geng la kalau orang sekarang sekarang panggil.Kami semua masa tu 8 orang.ana ingat lagi masa tu kami lah geng paling hebat sekali,hehehe..
Sekarang bila dah tamat zaman sekolah tu,semua berpisah..
ana furtherstudy,3 orang sahabat ana (shida,shahida,intan) sekarang cari pengalaman kerja.
cakap pasal mereka ni,ni yang kelakar,ada ke 3 orang bersahabat mengajar kat sekolah yang sama?ana rasa mesti mereka buat sekolah tu macam mereka punya...Ana tak dapat nak bayang kan macam mana lah sahabat2 ana ni mengajar..hehehe mesti comel..gurau je...
4 orang lagi sume sambung study lagi.shila kat unisel ambil kos pengajian islam,naili di kolej komuniti pun ambil kos yang sama.adilah sama institusi dengan ana.
Kami ni dulu macam adik beradik kat sekolah,kami kalau kemana mesti bersama,ana rasa satu sekolah ana tahu pasal kami..
Masa zaman sekolah dulu kami paling nakal kami lah yang paling baik, hehehe..
Ucapan ana untuk sahabat-sahabat ana...
BuAt ShidA : mULA-MULA NAK MINTA MAAF SEBAB lambat wish bezday hari tu..hehehe.semoga hidup mumakin lebih bermakna dan sentiasa di bawah lindungan Allah
Untuk shahida : Dalam hidup ku kaulah shahida pertama yang ana kenal,dan semoga bahagia selalu
Tak lupa juga untuk intan:hanya kaulah intan dalam hidup ku,hehehe
buat shila :semoga dirimu kuat dalam mengahdapi hari-hari mu di sana..ada masalah bagi tahu ya..
untuk naili : walaupun duduk kat hujung dunia,jangan lupa kami tau
roihan :lame tak jumpa,terima kasih sebab sentiasa berhubung dengan ana..
untuk adilah : kaulah anje ku dalam usrah khaulah al azwar...
last skali untuk semua semoga hari yang berlalu tidak merugikan kita....

1 comment:

  1. salam... semoga dirimu terusostiqamah dalam perjuangan ini...

    ReplyDelete